PRISTATYMAS:
Prekių pristatymo terminas 1-4 d.d.
Prekių užsakymo pristatymo terminas skaičiuojamas nuo pinigų gavimo į banko sąskaitą momento.
Užsakę prekes ir už jas apmokėję jas gausite per kurjerių tarnybą ar autobusų siuntas, priklausomai ką pasirinksite.
Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.
Apie išsiųstą užsakymą Jums bus pranešta el. paštu arba sms žinute.
SVARBU!
Gavę prekę Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję, kad siunta pažeista, Jūs turite nepriimti siuntos ir tai
pažymėti kurjerio lape. Jei pažeidimų nepastebėjote ir neparašėte pastabų kurjeriui, laikoma, kad siunta priduota
tinkamai, o prekė yra tvarkinga ir Jūs pretenzijų neturite.
GRĄŽINIMAS:
Jūs galite nemokamai grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos (tai negalioja gyvoms gėlėms),
tačiau tai galite atlikti jeigu:
•                  Prekė nebuvo naudojama ir/arba sugadinta.
•                  Prekės komplektacija yra pilna.
•                  Prekės bei įpakavimo išvaizda nepakitusi.
•                  Turite pardavimo dokumentą.
Jeigu norite grąžinti prekę, Jūs turėsite susisiekti su mumis el. paštu. Gavę Jūsų grąžinimo prašymą, mes su Jumis
susisieksime per 3 darbo dienas ir pateiksime informaciją kaip nemokamai perduoti siuntą mums. Kai prekė bus
grąžinta atgal į mūsų sandėlį ir jei atitiks aukščiau išvardintus punktus, mes įsipareigojame per 7 darbo dienas atlikti
pinigų grąžinimą į Jūsų grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą.

PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

  • Pirkimo-pardavimo sandoriams, atliekamiems UAB FLOSAURA elektroninėje parduotuvėje flosaura.lt, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.
  • Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir UAB FLOSAURA sudaroma nuo to momento, kai Klientas išsirenka norimą įsigyti prekę ir, suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus UAB FLOSAURA elektroninėje parduotuvėje nurodomus užsakymo žingsnius, kurių galutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas.
  • Klientas negali apsipirkti UAB FLOSAURA internetinėje parduotuvėje, kai nesutinka su pirkimo-pardavimo taisyklėmis.
  • Jeigu klientas nesutinka su taisyklėmis, bet turi pastebėjimų ir/arba pasiūlymų, visuomet gali kreiptis į UAB FLOSAURA kontaktais, nurodytais flosaura.lt.
  • Jei UAB FLOSAURA dėl svarbių (nenumatytų) aplinkybių negali pateikti Klientui užsakytos prekės, tuomet UAB FLOSAURA įsipareigoja pasiūlyti Klientui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Klientui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, UAB FLOSAURA įsipareigoja grąžinti Klientui sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas ir anuliuoti Kliento užsakymą.
  • Kai UAB FLOSAURA patvirtino užsakymą, prekės kaina nekeičiama – išskyrus atvejus, kai prekės kaina pasikeitė dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ar kitų nuo UAB FLOSAURA tiesioginės valios nepriklausančių objektyvių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei  Klientas nesutinka įsigyti prekę pakeistąja kaina, Klientas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai UAB FLOSAURA raštu ar elektroniniu paštu info@flosaura.lt, ar telefonu +370 610 96677 per 2 (dvi) darbo dienas nuo pasiūlymo įsigyti prekę pakeista kaina dienos. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Klientui grąžinama jo sumokėta suma.
  • Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, Kliento galimybės naudotis UAB FLOSAURA http://www.flosaura.ltsvetaine gali būti ribojamos. Klientui pateikus neteisingus duomenis Klientas įsipareigoja padengti nuostolius, susijusius su užsakymo vykdymu.
  • UAB FLOSAURA įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos Kliento konfidencialios informacijos trečiosioms šalims, išskyrus tuos duomenis, kurie yra būtini kurjerių tarnybai, siekiant įvykdyti užsakymą ir teisės aktų numatytas išimtis.
  • Nurodydami savo duomenis, Klientai turi naudoti lietuviškas raides. Vardų, pavardžių, vietovių pavadinimai privalo prasidėti didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą, pašto kodą ir telefono numerį – tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet ir formuojant sąskaitą. UAB FLOSAURA neatsako už galimą prekių nepristatymą ar klaidingus duomenis sąskaitoje, jei Klientas buvo nurodęs neteisingus duomenis.
  • Klientai registruodamiesi privalo nurodyti savo telefono numerį ir el. pašto adresą. Išsiuntus užsakymą, UAB FLOSAURA informuos klientus el. paštu ir/arba SMS žinute.
  • UAB FLOSAURA pasilieka teisę: Klientai, pirkdami prekes UAB FLOSAURA, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių keitimo ir grąžinimo taisyklėmis. (Prekių keitimas ir grąžinimas)
    • Koreguoti puslapyje esančią informaciją – atsiradus naujiems šių taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
    • Riboti Klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
    • Retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus Kliento apmokėjimą už prekę iš anksto;
    • Asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.
  • Klientai įsipareigoja gautą prekę patikrinti jos atsiėmimo momentu – t. y., patikrinti pakuotės būklę, jei pakuotė pažeista, kurjeris kartu su Klientu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
  • Klientai, pirkdami prekes UAB FLOSAURA, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių pristatymo ir atsiėmimo taisyklėmis. (Prekių pristatymas ir atsiėmimas)
  • Prekės spalva gali skirtis nuo parodytos nuotraukoje, dėl skirtingų kompiuterių monitorių bei telefonų ekranų raiškos nustatymų. Realios prekės išvaizda gali skirtis nuo esančios nuotraukoje dėl skirtingų optinių galimybių fotografuojant produktą. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.
  • Prekių kiekiai yra riboti.
  • UAB FLOSAURA įsipareigoja pristatyti prekes Klientui laikydamasis prekių pristatymo ir atsiėmimo taisyklėse nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Klientas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių pristatymo taisyklėse terminų arba Kliento ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, UAB FLOSAURA įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
  • Jeigu prekės kaina internete ir parduotuvėje nesutampa, laikytina teisinga parduotuvės kaina.
  • Visais atvejais prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės  Klientų prašome pirmiausiai kreiptis į UAB FLOSAURA (t. y. į pardavėją el. p. info@flosaura.lt, tel. +370 610 96677). Taip pat prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
  • Visos pretenzijos turi būti pateiktos raštu el. paštu:info@flosaura.lt.

Turite klausimų?

PARAŠYKITE MUMS